טסים לחופשה משפחתית? איך לבחור כרטיס סים לחו”ל

January 23 2023doritr

כרטיס סים לחול מאפשר להמשיך להשתמש בטלפון הנייד גם אחרי שנוחתים עם המשפחה במדינה זרה. לא משנה אם יוצאים לטיול מאורגן או מתכננים לבד את המסלול, כדאי מאוד שלהורים וגם לילדים יהיה טלפון נייד זמין לגלישה, שיחות וקבלת הודעות ועוד. על כן, אין ספק שחשוב מאוד לבדוק היטב טרם טסים לחול איזה סים יתאים ביותר לכל המשפחה. אם אתם תוהים כיצד לבחור סים לחול ועל מה כדאי לשים לב, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

כיצד תבחרו כרטיס סים לחול

אם אתם מחפשים חבילת סלולר לחול ואתם תוהים כיצד לבחור כרטיס סים שיאפשר לכם גם לגלוש בצורה נוחה, גם לקבל שיחות ולהוציא שיחות בצורה נוחה וכמובן, הכל במחיר הנוח ביותר, הרי שחשוב מאוד שתבחנו כמה פרמטרים חשובים טרם אתם בוחרים כרטיס סים לחול:

ראשית כל, חשוב שתדעו כי חברות רבות מציעות חבילות גלישה וכן שיחות עם סים לחול, אך אין ספק שהדבר החשוב ביותר שעליכם לבדוק הוא את שירות הלקוחות של החברה. באמצעות שירות הלקוחות ניתן למעשה לדאוג כי יהיה למי לפנות במקרה של קלה וכן שתהיה אפשרות לשוחח במקרה הצורך גם עם נציג אנושי לגבי הגדרת המכשיר במדינת היעד ולגבי כל נושא אחר שיש צורך להבהיר. כמו כן, שירות לקוחות אמור לשמש גם לפתרון בעיות וכן להארכה או קיצור של החבילה ועל כן, אין ספק שחשוב ביותר לבדוק את שירות הלקוחות של החברה.

מהירות הגלישה ומדיניות החריגה

המטרה של רכישת חבילת סלולר לחול היא לחסוך בעלויות ולהבטיח את נוחות השימוש המרבית, מבלי שחווית הגלישה תיפגע. בפועל חווית הגלישה תקבע בהתאם למהירות הגלישה שיש בחבילה ועל כן, אם אתם מעוניינים לבחור סים לחול ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין האפשרויות שונות, אין ספק שכדאי מאוד שתיתנו עדיפות לחבילה אשר כוללת גלישה באינטרנט וכן תוודאו מהי המהירות. מעבר לכך, חשוב מאוד שתדעו כי יש מקרים שבהם אין ברירה אלא לחרוג מחבילת הגלישה. יחד עם זאת במקרים שבהם חורגים מהחבילה מבלי להבין את המגבלות, לא פעם מוציאים לא מעט כסף. על כן, בכדי למנוע את ההוצאות המדוברות יש צורך לבחור כרטיס סים לחול בהתאם למדיניות החריגה וכן הסכום שאתם נדרשים לשלם. כמו כן, ניתן לבדוק אפשרות להרחיב את החבילה כל עוד נמצאים בחוץ וכך לחסוך את עלויות החריגה.

בהתאם להודעות טקסט ותמונה

יש מקרים שבהם הודעות טקסט כלל לא נכללים בחבילת גלישה בחול וחשוב לרכוש עבורם חבילה נוספת. גם במקרה הזה הפתרון הוא לבדוק איזה הודעות נכללות בחבילה והאם היא כוללת גם הודעות טקסט עם תמונה או רק הודעות טקסט.

לסיכום, אין ספק כי סים מציע יתרונות רבים עבור בעלי משפחות שטסים לחופשה במגוון יעדים ברחבי העולם.  אם מעוניינים לבחור אותו בצורה נכונה חשוב מאוד לבדוק את הזמינות של שירות הלקוחות של החברה, את מהירות הגלישה, את מדיניות החריגה ואת עלות ההודעות.

Share: